Terrassa F.C. - U.E. Sants

Terrassa F.C. - U.E. Sants
El partit
Terrassa F.C., 0 - U.E. Sants, 0

Amistós (Temporada 2020/2021)
Data: 02/04/2021 17:00
Lloc: Estadi olímpic de Terrassa. c/ dels Jocs olímpics, 10 (Terrassa).
Les dades
Terrassa F.C.:.
Suplents:.

U.E. Sants: Oriol(Pau); Abdul(Domingo), Paz(Batalla), Eric(Cura), Rubi(Juli); Ot(Michu), Miguel(Calatrava), Thommy(Gabaldón), Éric Pérez(Mulero); Jordi López(Iván), Guillermo(Favio).
Suplents:.

Canvis:
U.E. Sants Canvis: Entra Pau per Oriol (min. 45).
Entra Iván per Jordi López (min. 45).
Entra Mulero per Éric Pérez (min. 45).
Entra Gabaldón per Thommy (min. 45).
Entra Calatrava per Miguel (min. 45).
Entra Michu per Ot (min. 45).
Entra Juli per Rubi (min. 45).
Entra Cura per Eric (min. 45).
Entra Batalla per Paz (min. 45).
Entra Domingo per Abdul (min. 45).
Entra Favio per Guillermo (min. 45).

Comentaris

Entrades populars