PAU SEBASTIÀ seguirà sent SANTSENC
La informació ha estat extreta de @uesants a X La informació ha estat extreta de @uesants a Instagram PAU SEBASTIÀ seguirà sent SANTSENC Pau pujarà definitivament després d'una excel·lent temporada amb el filial i amb participació amb el primer equip. Serà la seva sisena temporada com a santsenc #orgullsantsenc