C.F. Peralada - U.E. Sants

El partit
C.F. Peralada 1
U.E. Sants 0
Camp Municipal de Peralada (19/09/2010 17:00)
Lliga Primera Catalana, Jornada 3
Titulars
F.C. Peralada: Buendia, Julien, Litus, Dani Ò., Armengol, Toni (Tidian 46'), Chacón, Sergi Arranz, Pol (Carbó 82'), Isma, Bermúdez (Casanova 73').
U.E. Sants: Carulla, Òscar, Rangel, Rueda, Miguel Àngel, Xavi Pasqual (Peque 73'), Forzinetti (Beja 64'), Ivi (Acosta 46'), Cano, Frank , Hamza

Col.legiats
David Congost Larrosa. Carlos López Buendía , Jonathan Avalós Navas.
T.A.: Toni, Bermúdez, Pol, Litus. Rueda.
T.R.: ..
Incidencies
Min. 27: 1-0 Gol de Pol
Min. 46: Entra Tidian per Toni i Acosta per Ivi.
Min. 64: Entra Beja por Forzinetti.
Min. 73: Entra Casanova per Bermudez i Peque per Xavi Pascual.
Min. 82: Entra Carbó per Pol.

Fotos

Comentaris

Entrades populars