U.E. Rubí - U.E. Sants

El partit
U.E. Rubí 2
U.E. Sants 1
Camp Municipal Can Roses (27/02/2011 12:00)
Lliga Primera Catalana, Jornada 23
Titulars
U.E. Rubí: Suriñach, Cantó (Xavi 47'), Pol, Bayo, Germán, Julián, Fermo (Marc 69'), Fernando, Medina, Juan Carlos, Pedro (Luís 81').

U.E. Sants: Carulla, Fabregat, Rangel, Manu, Escabrós, Xavi Pascual, Hamza, Fran(Ivi 86'), Cano, Amador (Peque 46'), Marcos González.


Col.legiats
José Mª Quintana Carmona. Rubén Moreno Hernández, Iván Artacho Cebrián

T.G.: Germán. Fabregat, Rangel, Escabrós, Xavi Pascual.
T.V.: ..

Incidencies
Min. 6: 1-0 Gol de Juan Carlos.
Min. 29: 2-0 Gol de Juan Carlos.
Min. 46: Entra Peque per Amador.
Min. 47: Entra Xavi per Cantó.
Min. 57: 2-1 Gol de Peque.
Min. 69: Entra Marc per Julián Fermo.
Min. 81: Entra Luís per Pedro.
Min. 86: Entra Ivi per Fran.


Comentaris

Entrades populars