U.E. Sants - Girona F.C. B

U.E. Sants - Girona F.C. B
El partit
U.E. Sants, 0 - Girona F.C. B, 0

Tercera divisió Grup 5è B (Jornada 3 - Temporada 2020/2021)
Data: 02/12/2020 20:00
Lloc: Camp de L'Energia. Carrer de l'Energia, 25 (Barcelona).
Col.legiats: Juan Manuel Martín Varas. Miguel Ángel Alonso Martínez i Youssef Ouchribou.
Incidencies: Ajornat el 01/11/2020 per un positiu de COVID en el Sants
Les dades

U.E. Sants: Oriol ; Abdul , Cura , Erik , Domi ; Michu (Juli), Ot , Miguel , Calatrava ; Marcus i Guillermo .
Suplents: Batalla, Joan, Torrentbó, Hervías, Sergio Paz, Telmo, Marçal i Gabaldón.

Canvis:
Entra Juli per Michu (min. 69).
Sancions:
TG: Michu (min. 65), Domi (min. 83).


Girona F.C. B: Jaime ; Gonpi (Kemo); Gamell , Dan , Pachón (Adrià), Ferran , Jandro (Eric), Turmo (Pau Víctor), Sulei (Naranjo), Terrats i Arnau .
Suplents: Jofre, Jona, Resta i Guillem.

Canvis:
Entra Pau Víctor per Turmo (min. 64).
Entra Kemo per Gonpi (min. 64).
Entra Adrià per Pachón (min. 77).
Entra Eric per Jandro (min. 86).
Entra Naranjo per Sulei (min. 86).
Sancions:
TG: Jandro (min. 48).



Comentaris

Entrades populars