U.E. Sants - C.F. Montañesa

U.E. Sants - C.F. Montañesa
El partit
U.E. Sants, 1 - C.F. Montañesa, 1

Tercera divisió - Segona Fase Grup 5è E (Jornada 10 - Temporada 2021)
Data: 13/06/2021 18:00
Lloc: Camp de L'Energia. Carrer de l'Energia, 25 (Barcelona).
Col.legiats: Alejandro Fernández Pérez. Víctor Orgaz Serrán i Alejandro Álvarez Molina.
Les dades

U.E. Sants: Llasera; Abdul (Juli), Domingo, Cura, Eric (Dani Lucea); Mulero, Michu (Thommy), Marçal, Guillermo (Àxel); Torrentbó i Favio (Gabaldón).
Suplents: Oriol, Sergio Paz, Ot i Calatrava.
Cos tècnic: Tito Lossio.


Canvis:
Entra Gabaldón per Favio (min. 45).
Entra Juli per Abdul (min. 45).
Entra Dani Lucea per Eric (min. 58).
Entra Thommy per Michu (min. 69).
Entra Àxel per Guillermo (min. 69).
Sancions:
TG: Juli (min. 56).


C.F. Montañesa: Segovia; Joshua (50'), Alex Alba, Hayek, Miguel Ángel (Ángel), Jon Vergara, Joan Verdú, Marc García (Soriano), Brian (Castillejo), Dani i Bidari (Manel M.).
Suplents: Nil.
Cos tècnic: Ramón María Caldere.


Canvis:
Entra Castillejo per Brian (min. 47).
Entra Ángel per Miguel Ángel (min. 56).
Entra Soriano per Marc García (min. 65).
Entra Manel M. per Bidari (min. 65).
Sancions:
TG: Joshua (min. 50).
2TG: Joshua (min. 50).


Gols:
1-0 Marçal (min. 51).
1-1 Joan Verdú (min. 89).


Comentaris

Entrades populars