U.E. Sants - C.E. L'Hospitalet

U.E. Sants - C.E. L'Hospitalet
El partit
U.E. Sants, 0 - C.E. L'Hospitalet, 3

Tercera RFEF Grup V (Jornada 21 - Temporada 2022/2023)
Data: 12/02/2023 12:30
Lloc: Camp de L'Energia. Carrer de l'Energia, 25 (Barcelona).
Col.legiats: Bernat Mas López. Pol Toril Bagen i Vicente Alexandre Muñoz Baquero.
Les dades

U.E. Sants: Castelló; Sergio Paz, Cura, Tébar (Granero), Marc Rayo; Caresia (Àxel), Sergi Cadena, Gabaldón (Hicham); Franco (Damián Obispo), Iván García i Pol.
Suplents: Dani Lucea, Llasera i Álex Ruíz.

Canvis:
Entra Granero per Tébar (min. 62).
Entra Damián Obispo per Franco (min. 68).
Entra Àxel per Caresia (min. 68).
Entra Hicham per Gabaldón (min. 68).
Sancions:
TG: Caresia (min. 43).


C.E. L'Hospitalet: Adrià Aliaga; Rubi, Adrià Parra (Vitali Ventelei), Kilian Durán, Jesús Pozo, Steve Aldo One; Cristian Gómez (Albert López), Canario (Roger Peris), Ton Alcover; Adan Cabrera (Raúl Pérez) i Óscar Gómez (Miquel Ripoll).
Suplents: Sergi Vives, Nil Torreguitart i Cristian Lobato.

Canvis:
Entra Albert López per Cristian Gómez (min. 63).
Entra Vitali Ventelei per Adrià Parra (min. 70).
Entra Miquel Ripoll per Óscar Gómez (min. 70).
Entra Raúl Pérez per Adan Cabrera (min. 78).
Entra Roger Peris per Canario (min. 78).
Sancions:
TG: Adrià Parra (min. 47), Steve Aldo One (min. 50).


Gols:
0-1 Adrià Parra (min. 4).
0-2 Ton Alcover (min. 52).
0-3 Adan Cabrera (min. 61).


Comentaris

Entrades populars