F.C. Sant Cugat Esport - U.E. Sants

F.C. Sant Cugat Esport - U.E. Sants
El partit
F.C. Sant Cugat Esport, 1 - U.E. Sants, 2

Amistós (Temporada 2023)
Data: 02/09/2023 18:15
Lloc: Zona Esportiva Municipal Jaume Tubau. C/ Ventura i Gassol, s/n (Sant Cugat del Vallés).
Col.legiats: Arnau Pardo Such. Carlos Cumplido López i Carlos roig Palau.
Les dades

F.C. Sant Cugat Esport: Tati; Marc Capel (Iván Paredes), Carlos Serón, Àngel (Toni), Arnau Benet; Marc Arnau (Mario), Mario (55'), Martí (89'), Ferran Roca i Bakary; Pol Monells (Marc).
Suplents: Víctor Vargas, Manel, Fontanet i Akayour.
Tècnics: Eric Chalamanch.

Canvis:
Entra Mario per Marc Arnau (min. 45).
Entra Marc per Pol Monells (min. 50).
Entra Toni per Àngel (min. 50).
Entra Iván Paredes per Marc Capel (min. 50).
Sancions:
TG: Mario (min. 32), Arnau Benet (min. 55).
2TG: Mario (min. 55).
TV: Martí (min. 89).


U.E. Sants: Iker Camacho; Dani Lucea, Javi Boza, Cura (Zoubair), Álex Ruiz; Borja Montejo, Cristian Poyatos (Sergio Peña), Jon Luna (Gonzalo Carmona), Nico Júnior (Óscar Fernández) i Eloi; Avilés (Albert Ruiz).
Suplents: Martí, Martí Molina, Escayola i Oriol Badia.
Tècnics: Borja López.

Canvis:
Entra Gonzalo Carmona per Jon Luna (min. 45).
Entra Óscar Fernández per Nico Júnior (min. 45).
Entra Sergio Peña per Cristian Poyatos (min. 52).
Entra Albert Ruiz per Avilés (min. 52).
Entra Zoubair per Cura (min. 75).
Sancions:
TG: Jon Luna (min. 40), Albert Ruiz (min. 85), Javi Boza (min. 89).


Gols:
0-1 Avilés (min. 5).
0-2 Eloi (p.) (min. 25).
1-2 Ferran Roca (min. 76).


Comentaris

Entrades populars