U.E. Sants - C.F. Parets

U.E. Sants - C.F. Parets
El partit
U.E. Sants, 0 - C.F. Parets, 2

Amistós (Temporada 2023)
Data: 10/09/2023 19:15
Lloc: Camp de L'Energia. Carrer de l'Energia, 25 (Barcelona).
Col.legiats: Toni Fontova Cerdá. Marcel Pagés Tico i Marc Bayer Gil.
Les dades

U.E. Sants: Iker Camacho; Cura, Martí Ramos, Zoubair; Borja Montejo (Dani Lucea), Jon Luna (Alejandro Avilés), Sergio Peña, Oriol Badia, Eloi Pozuelo i Soumah; Albert Ruiz (Cristian Poyatos).
Suplents: Martí Molina, Álex Ruiz, Escayola, Nico Martínez, Gonzalo Carmona i Óscar Fernández.
Tècnics: Borja López.

Canvis:
Entra Dani Lucea per Borja Montejo (min. 45).
Entra Alejandro Avilés per Jon Luna (min. 45).
Entra Cristian Poyatos per Albert Ruiz (min. 45).
Sancions:


C.F. Parets: Víctor; Llava, Arroyo, Jota; Ousmane, Pedro, Víctor (Litus); Horty, Dani (José); Héctor (Vela) i Amirou.
Suplents: Álvaro, Armando, Mata i Colom.
Tècnics: Viri Álvarez.

Canvis:
Entra Litus per Víctor (min. 45).
Entra Vela per Héctor (min. 45).
Entra José per Dani (min. 45).
Sancions:
TG: Ousmane (min. 84), Pedro (min. 89).


Gols:
0-1 Horty (min. 23).
0-2 Horty (min. 66).


Comentaris

Entrades populars