U.E. Figueres - U.E. Sants

U.E. Figueres - U.E. Sants
El partit
U.E. Figueres, 1 - U.E. Sants, 2

Lliga Elit (Jornada 23 - Temporada 2023/2024)
Data: 24/03/2024 12:00
Lloc: Estadi municipal de Figueres. Vilateni m.. av. dels Jocs Special Olympics Figueres 2000, s/n.
Col.legiats: Andreu Portero Selles. Jordi Ortiz Torres i Pablo González Ferrer.
U.E. Figueres
U.E. Sants
Les dades

U.E. Figueres: Quinti; Zou, Ayoub (Ot Agné), Tubi, Joan Tubert (97'); Moha, Pau Soler (Pugi), Marc Bech; Ousman (Álex Sánchez), Khalid i Pep Vergara (Teixi).
Suplents: Pol Tarrenchs, Francesc Argelés, Genís i Roger Molas.
Técnics: Roger Vidal.

Canvis:
Entra Álex Sánchez per Ousman (min. 45).
Entra Pugi per Pau Soler (min. 77).
Entra Teixi per Pep Vergara (min. 85).
Entra Ot Agné per Ayoub (min. 91).
Sancions:
TG: Ousman (min. 37), Khalid (min. 54), Zou (min. 59), Tubi (min. 84).
TV: Joan Tubert (min. 96).


U.E. Sants: Íker Camacho; Dani Lucea, Álex Ruiz, Cura, Paul Oulai; Albert (Oriol Badia), Jon Luna (Sergio Paz), Borja Montejo (Prado), Cristian Poyatos (Eloi Pozuelo); Alejandro Avilés (Óscar Fernández) i Caresia.
Suplents: Javi Boza, Llasera, Sergio Peña i Zaid .
Técnics: Borja López i Sergio Fernández.

Canvis:
Entra Eloi Pozuelo per Cristian Poyatos (min. 54).
Entra Oriol Badia per Albert (min. 54).
Entra Óscar Fernández per Alejandro Avilés (min. 79).
Entra Prado per Borja Montejo (min. 79).
Entra Sergio Paz per Jon Luna (min. 88).
Sancions:
TG: Álex Ruiz (min. 88).


Gols:
1-0 Ousman (min. 20).
1-1 Eloi Pozuelo (min. 82).
1-2 Álex Ruiz (p.) (min. 86).


Comentaris

Entrades populars