U.E. Sants - U.E. Rubí

El partit
U.E. Sants 0
U.E. Rubí 2
Complex esportiu La bàscula (10/10/2010 18:00)
Lliga Primera Catalana, Jornada 6
Titulars
U.E. Sants: Carulla, Óscar, Miguel Àngel, Uri, Rangel, Frank, Ivi, Peque (Xavi Pascual 71'), Cristian (Hamza 62'), Forzinetti (Marcos 58'), Cano.

U.E. Rubí: Suriñach Jimmy, Pol, Xavi Rovira, Iván Serrano, Germán, Fernando, Pedro (Fermo 85'), Medina (Toni 60'), Galisteo, Carles Montoro (Julián 88').
Col.legiats
Luis Brunner López. José Asensio Tejero, Carles Expósito Pedregosa.
T.A.:Peque, Hamza, Rangel. Toni, Germán, Galisteo.
T.R.:.
Incidencies
Min. 55: 0-1 Gol de Fernando de penalty.
Min. 58: Entra Marcos González per Forzinetti.
Min. 60: Entra Toni por Medina.
Min. 62: Entra Hamza per Cristian.
Min. 71: Entra Xavi Pascual per Peque.
Min. 85: 0-2 Gol de Montoro.
Min. 85: Entra Fermo per Pedro.
Min. 88: Entra Julian per Montoro.

Comentaris

Entrades populars