U.E. Olot - U.E. Sants

El partit
U.E. Olot 3
U.E. Sants 0
Camp Municipal d'Olot (13/03/2011 17:00)
Lliga Primera Catalana, Jornada 27
Titulars
U.E. Olot: Reig, Freixes, Berga (Carré 78'), Juanjo, Edile, Abel, Roger, Hostenc, Alonso, Sergi (Nkwanka 75'), Robert.

U.E. Sants: Carulla, Fabregat, Rangel (Xavi Pascual 27'), Manu, Vergés, Fran, Escabrós, Ivi (Cano 66'), Ismael(Peque 39'), Tacón, Marcos González.


Col.legiats
Joan Fàbregas Capellas. Salvador Tomás López, Carlos Calderiña Pavón.

T.G.: Roger, Berga. Marcos González, Manu.
T.V.: .Manu (75').

Incidencies
Min. 16: 1-0 Gol de Sergi Arimany.
Min. 27: Entra Xavi Pascual per Rangel.
Min. 39: Entra Peque per Ismael.
Min. 45: 2-0 Gol de Robert.
Min. 66: Entra Cano per Ivi.
Min. 73: 3-0 Gol de Sergi Arimany.
Min. 75: Manu.
Min. 75: Entra Nkwanka per Sergi.
Min. 78: Entra Carré per Berga.

Comentaris

Entrades populars