U.E. Poble sec - U.E. Sants

El partit
U.E. Poble Sec 2
U.E. Sants 4
Lliga Primera Catalana, Jornada 23
Titulars
U.E. Poble sec: Joan, Castell, Moon, Pollo (Serra 49'), Marin (Taher 70'), Rata, Isaac (Oliva 60'), Vicente, Mora, Israel, Noia.

U.E. Sants: Carulla, Fabregat, Vergès, Manu, Escabrós, Xavi Pascual, Cano (Marcos Gonzalez 67'), Fran (Edu Allaume 67'), Ismael (Tanev 74'), Ivi, Hamza.


Col.legiats
José Antonio Molina Fernández. Fernando Caballero Jerez, Joan Ignasi Rós Martínez.
T.G.: Isaac, Oliva, Mora, Noia. Vergès, Ismael, Hamza.
T.V.: ..

Incidencies
Min. 25: 0-1 Gol de Fran.
Min. 26: 1-1 Gol de Vicente de penalty.
Min. 49: Entra Serra per Pollo.
Min. 50: 1-2 Gol de Escabrós.
Min. 50: 2-2 Gol de Noia.
Min. 60: Entra Isaac per Oliva.
Min. 67: Entra Marcos González per Cano i Edu Allaume per Fran.
Min. 70: 2-3 Gol de Ismael.
Min. 70: Entra Marín per Taher.
Min. 74: Entra Tanev per Ismael.
Min. 86: 2-4 Gol de Edu Allaume.

Comentaris

Entrades populars