U.E. Cornellà - U.E. Sants

El partit
U.E. Cornellà, 0 - U.E. Sants, 1

Amistós (Temporada 2020)
Data: 23/09/2020 21:00
Lloc: Camp Municipal de Cornellà. Carrer del Sorral del Riu, s/n (Cornellà de Llobregat).
Col.legiats: David López Giménez. Albert Riubrugent Expósito i Marc Oltra Saez.
Les dades

U.E. Cornellà: Juanma Santaella (Ramón Juan); Albert Estellés (Albert Dorca), Rulo Prieto (Adri Jiménez), Eloy Gila (Kevin Presa), Cristian Lobato (Max Marcet), Pol Moreno (Iván Guzmán), Ot Serrano (Valter Pereira (Gonzalo Carmona)), Aschalew Sanmartí (Sergio Paz), Javi Ontivieros (Pablo Fernandez) i Sergio Herrero (Carlos García).

Canvis:
Entra Ramón Juan per Juanma Santaella (min. 45)
Entra Albert Dorca per Albert Estellés (min. 45)
Entra Adri Jiménez per Rulo Prieto (min. 45)
Entra Kevin Presa per Eloy Gila (min. 45)
Entra Max Marcet per Cristian Lobato (min. 45)
Entra Marcos Gorriti per Alex Pla (min. 45)
Entra Iván Guzmán per Pol Moreno (min. 45)
Entra Gonzalo Carmona per Ot Serrano (min. 45)
Entra Sergio Paz per Aschalew Sanmartí (min. 45)
Entra Pablo Fernandez per Javi Ontivieros (min. 45)
Entra Carlos García per Sergio Herrero (min. 45)
Entra Gonzalo Carmona per Valter Pereira (min. 81)

Sancions:
TV: Albert Dorca (min. 74).


U.E. Sants: Oriol; Gavaldón (Erik), Cura, Domi (Marcus), Batalla; Ivan García (Isma), Marçal (Colet), Juli; Guillermo (Jordi López), Michu (Rubi) i Calatrava (Michu).
Suplents: Joan.

Canvis:
Entra Jordi López per Guillermo (min. 45).
Entra Erik per Gavaldón (min. 69).
Entra Marcus per Domi (min. 69).
Entra Rubi per Michu (min. 69).
Entra Erik per Gavaldón (min. 69).
Entra Isma per Ivan García (min. 84).
Entra Colet per Marçal (min. 84).
Entra Michu per Calatrava (min. 84).


Gols:
0-1 Calatrava (min. 59).


Comentaris

Entrades populars