U.E. Sants - U.E. Vilassar de Mar

El partit
U.E. Sants, 0 - U.E. Vilassar de Mar, 2

Amistós (Temporada 2020)
Data: 10/10/2020 20:15
Lloc: Camp de L'Energia. Carrer de l'Energia, 25 (Barcelona).
Incidencies: Suspés per un fort ruixat en el minut 71
Les dades

U.E. Sants: Oriol ; Abdul , Domi (Rubi), Cura (Erik), Batalla (Sergio Paz); Miguel (Juli), Iván García (Hervías), Ot ; Michu (Marçal), Calatrava (Telmo) i Marcus (Guillermo).
Suplents: Joan i Gabaldón.

Canvis:
Entra Rubi per Domi (min. 45).
Entra Juli per Miguel (min. 45).
Entra Guillermo per Marcus (min. 45).
Entra Telmo per Calatrava (min. 45).
Entra Marçal per Michu (min. 45).
Entra Sergio Paz per Batalla (min. 45).
Entra Erik per Cura (min. 45).
Entra Hervías per Iván García (min. 60).
Sancions:
TG: Juli (min. 67).


U.E. Vilassar de Mar: Roman ; Varese , Borges , De la Torre , Andrés Varese ; Granero (Eslava (Pluvins)), Casta , Aumatelle , Kilian ; Rosales i Cano .
Suplents: Canaleda, Montiel, Torrent i Miguel López.

Canvis:
Entra Eslava per Granero (min. 31).
Entra Pluvins per Eslava (min. 64).
Sancions:
TG: Pluvins (min. 70).


Gols:
0-1 Kilian (min. 19).
0-2 Cano (min. 59).


Comentaris

Entrades populars