U.E. Sants - C.E. Banyoles

U.E. Sants - C.E. Banyoles
El partit
U.E. Sants, 1 - C.E. Banyoles, 0

Tercera divisió Grup 5è B (Jornada 22 - Temporada 2020/2021)
Data: 28/03/2021 18:00
Lloc: Camp de L'Energia. Carrer de l'Energia, 25 (Barcelona).
Col.legiats: Salvador Morros Monge. Sergio álvarez Ubric i Daniel García Peig.
Les dades

U.E. Sants: Oriol; Abdul, Cura (Paz), Batalla, Domingo, Rubi; Ot, Miguel (Mulero), Calatrava; Jordi (Iván) i Guillermo.
Suplents: Pablo, Michu, Gabaldón, Erik, Thommy i Favio.

Canvis:
Entra Iván per Jordi (min. 69).
Entra Paz per Cura (min. 80).
Entra Mulero per Miguel (min. 89).
Sancions:
TG: Guillermo (min. 34).


C.E. Banyoles: Batrina; Quimo (Moha), Roure, Sala (Gispert), Ferru, Pime (Abel), Venzal, Bargalló (Momo), Toni, Nil i Iván T..
Suplents: Ignasi, Hassan, Monchi, Pau Ribas i Osuman.

Canvis:
Entra Momo per Bargalló (min. 45).
Entra Abel per Pime (min. 56).
Entra Gispert per Sala (min. 64).
Entra Moha per Quimo (min. 75).
Sancions:
TG: Toni (min. 40).


Gols:
1-0 Jordi (min. 6).


Comentaris

Entrades populars