U.E. Sants - F.C. Santfeliuenc

U.E. Sants - F.C. Santfeliuenc
El partit
U.E. Sants, 2 - F.C. Santfeliuenc, 0

Tercera divisió - Segona Fase Grup 5è E (Jornada 8 - Temporada 2021)
Data: 30/05/2021 19:00
Lloc: Camp de L'Energia. Carrer de l'Energia, 25 (Barcelona).
Col.legiats: Xavier Alins Rofríguez. Sergi Bas Muñoz i Vicente Alexand Muñoz Baquero.
Les dades

U.E. Sants: Oriol; Abdul, Paz (Eric), Batalla, Rubi (Cura); Miguel, Ot, Calatrava, Iván; Favio i Guillermo.
Suplents: Mulero, Pau, Michu, Torrentbó, Juli, Thommy i Domingo.

Cos tècnic: Tito Lossio.

Canvis:
Entra Eric per Paz (min. 54).
Entra Cura per Rubi (min. 54).
Sancions:
TG: Rubi (min. 51), Iván (min. 72), Batalla (min. 87).


F.C. Santfeliuenc: Àlex; Boira, Carlos, Kevin, Romo, Adri (Collado), César (Peña), Torres (Joan), Sani, Guillem (Toro) i Alegre (Edu).
Suplents: Jaume, Sergi i Joserra.

Cos tècnic: Andrés González.

Canvis:
Entra Collado per Adri (min. 45).
Entra Toro per Guillem (min. 45).
Entra Joan per Torres (min. 59).
Entra Peña per César (min. 72).
Entra Edu per Alegre (min. 72).
Sancions:
TG: Kevin (min. 76), Sani (min. 79).


Gols:
1-0 Guillermo (min. 26).
2-0 Calatrava (min. 90+3).


U.E. Sants - F.C. Santfeliuenc

Comentaris

Entrades populars