U.E. Sants - C.F. Torelló

U.E. Sants - C.F. Torelló
El partit
U.E. Sants, 1 - C.F. Torelló, 2

Amistós (Temporada 2023)
Data: 19/08/2023 19:00
Lloc: Camp de L'Energia. Carrer de l'Energia, 25 (Barcelona).
Col.legiats: Víctor Moreno Martínez. Iván Ramos Muñoz i Jordi Marc García Torres.
Les dades

U.E. Sants: Pau Llasera (Iker Camacho); Javi Boza (Daniel Lucea), David Cura, Álex Ruiz (Ayman), Martí Ramos; Borja Montejo (Jon Luna), Cristian Poyatos (Lucas Escayola), Sergio Peña (Mamadouba Soumah), Nico Martínez i Eloi Pozuelo; Óscar Fernández (Alejandro Avilés).
Suplents: Germán i Oriol Badia.
Tècnics: Borja López.

Canvis:
Entra Iker Camacho per Pau Llasera (min. 45).
Entra Daniel Lucea per Javi Boza (min. 45).
Entra Alejandro Avilés per Óscar Fernández (min. 45).
Entra Jon Luna per Borja Montejo (min. 45).
Entra Lucas Escayola per Cristian Poyatos (min. 45).
Entra Mamadouba Soumah per Sergio Peña (min. 45).
Entra Ayman per Álex Ruiz (min. 45).
Sancions:


C.F. Torelló: Anglada (Torrejón); Franquesa (Èric Mateu), Guifre (Abdel), Francolí (Cañero), Eloi Florido; Llobet, Bernat, Curós, Ernest (Marc); ; Amine i Gorgals.
Tècnics: Francisco José Matlló.

Canvis:
Entra Torrejón per Anglada (min. 45).
Entra Èric Mateu per Franquesa (min. 45).
Entra Abdel per Guifre (min. 45).
Entra Marc per Ernest (min. 45).
Entra Cañero per Francolí (min. 45).
Sancions:


Gols:
0-1 Borja Montejo (p.p.) (min. 29).
1-1 Alejandro Avilés (min. 65).
1-2 Marc (p.) (min. 70).


Comentaris

Entrades populars