U.E. Sants - C.E. Premià

U.E. Sants - C.E. Premià
El partit
U.E. Sants, 2 - C.E. Premià, 3

Amistós (Temporada 2024)
Data: 31/08/2024 17:30
Lloc: Complex esportiu La bàscula. Carrer del Foc, 13 (Barcelona).
Col.legiats: Rubén Serra Sanz. Alba Arija Asín i Arnau Andrés Rodríguez.
U.E. Sants
C.E. Premià
Les dades

U.E. Sants: Íker Bayo; Cura, Fabregat, Guillem Viñas (Shubert Lucero), Dani Lucea; Junior Trinidad (José Blanco), Mamadou Sidibe (Oriol Badia), Íker Merino; Maxi Pellejero (Adrián Domínguez), Óscar Fernández i Iverson Guante.
Suplents: Eric Cuerpo, Denys Cherednychenko, Dani Martínez i Álex Ralo.
Técnics: Juan Carlos Morales.

Canvis:
Entra Shubert Lucero per Guillem Viñas (min. 23).
Entra José Blanco per Junior Trinidad (min. 45).
Entra Adrián Domínguez per Maxi Pellejero (min. 45).
Entra Oriol Badia per Mamadou Sidibe (min. 45).
Sancions:
TG: Shubert Lucero (min. 54), José Blanco (min. 70).


C.E. Premià: Gaeta; Balibrea, Kevin Guarte; Mati (Yacu), Kique; Barry; Víctor Richart (Kassama), Pinós (Touray), Vilanó (Ferran), Pau Martínez i Ariza.
Suplents: Gali, Xavier Cerro i Mallenco.

Canvis:
Entra Touray per Pinós (min. 45).
Entra Kassama per Víctor Richart (min. 45).
Entra Ferran per Vilanó (min. 45).
Entra Yacu per Mati (min. 80).
Sancions:
TG: Mati (min. 67).


Gols:
0-1 Barry (min. 34).
0-2 Barry (min. 38).
1-2 Óscar Fernández (min. 44).
1-3 Barry (min. 61).
2-3 Adrián Domínguez (min. 88).


Comentaris

Entrades populars