U.E. Sants - C.F. Cubelles

U.E. Sants-C.F. Cubelles
El partit
U.E. Sants, 3 - C.F. Cubelles, 2

Amistós (Temporada 2024)
Data: 07/09/2024 17:00
Lloc: Complex esportiu La bàscula. Carrer del Foc, 13 (Barcelona).
Col.legiats: Marcos Molina Martínez. Cristian Blesa García i César Cárdenas Rodríguez.
U.E. Sants
C.F. Cubelles
Les dades

U.E. Sants: Roy Zambrano (Íker Bayo); José Blanco (Íker Merino), Denys Cherednychenko (Oriol Badia), Bambo, Dani Lucea; Mamadou Sidibe (Cura), Dani Martínez, Álex Ralo; Pujadas (Shubert Lucero), Maxi Pellejero (Guillem Viñas) i Óscar Fernández (Iverson Guante).
Técnics: Juan Carlos Morales i Francisco Ortiz.

Canvis:
Entra Cura per Mamadou Sidibe (min. 38).
Entra Shubert Lucero per Pujadas (min. 45).
Entra Íker Bayo per Roy Zambrano (min. 45).
Entra Iverson Guante per Óscar Fernández (min. 45).
Entra Oriol Badia per Denys Cherednychenko (min. 60).
Entra Íker Merino per José Blanco (min. 60).
Entra Guillem Viñas per Maxi Pellejero (min. 60).
Sancions:
TG: Íker Merino (min. 83).


C.F. Cubelles: Andreu Bagur (Nayach); Dani (Xavier Fernández); Kevin (Arnau García); Hugo Cuenca (Patrick Ferriz); Valldosera, Visser (Víctor Navarro), Juan Carlos Rodríguez (Oriol Rodríguez), Ivan Valero (Solaiman), Mesa (Adrián Fernández), Jordi Montesinos i Pol Cosp.
Técnics: Javier Pardo.

Canvis:
Entra Nayach per Andreu Bagur (min. 45).
Entra Patrick Ferriz per Hugo Cuenca (min. 60).
Entra Víctor Navarro per Visser (min. 60).
Entra Oriol Rodríguez per Juan Carlos Rodríguez (min. 60).
Entra Solaiman per Ivan Valero (min. 60).
Entra Xavier Fernández per Dani (min. 67).
Entra Arnau García per Kevin (min. 67).
Entra Adrián Fernández per Mesa (min. 67).
Sancions:
TG: Oriol Rodríguez (min. 75).


Gols:
0-1 José Blanco (p.p.) (min. 27).
1-1 Pujadas (min. 41).
1-2 Visser (min. 44).
2-2 Iverson Guante (min. 88).
3-2 Cura (min. 89).


Comentaris

Entrades populars