PAU SEBASTIÀ seguirà sent SANTSENC

La informació ha estat extreta de @uesants a X
La informació ha estat extreta de @uesants a Instagram



PAU SEBASTIÀ seguirà sent SANTSENC

Pau pujarà definitivament després d'una excel·lent temporada amb el filial i amb participació amb el primer equip.

Serà la seva sisena temporada com a santsenc

#orgullsantsenc

Comentaris

Entrades populars