PAU SEBASTIÀ seguirà sent SANTSENC
La informació ha estat extreta de @uesants a X
La informació ha estat extreta de @uesants a Instagram
PAU SEBASTIÀ seguirà sent SANTSENC
Pau pujarà definitivament després d'una excel·lent temporada amb el filial i amb participació amb el primer equip.
Serà la seva sisena temporada com a santsenc
#orgullsantsenc
La informació ha estat extreta de @uesants a Instagram
PAU SEBASTIÀ seguirà sent SANTSENC
Pau pujarà definitivament després d'una excel·lent temporada amb el filial i amb participació amb el primer equip.
Serà la seva sisena temporada com a santsenc
#orgullsantsenc
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada