ELS NOUS DEL PRIMER EQUIP

L'informació ha estat extreta de uesants.cat

Dijous va ser dia de presentacions a l’Energia. Cinc cares noves arriben al club per formar part del primer equip més tres ja conegudes que fan el salt des de l’Amateur B i el Juvenil.




Tomás Egea (2-8-89). Porter.
“Estic molt content i tinc molta il·lusió per començar ja. És un pas endavant”.
“Vaig estar parlant amb el Tito i em va comentar que és un equip jove però amb aspiracions de fer una gran temporada”.
“Tenia alguna altra cosa lligada però hi van haver alguns aspectes que no em van agradar i vaig parlar amb el Tito, ell em va dir que m’esperaria i em vaig decidir pel Sants”.
“El meu objectiu és guanyar-me la confiança del tècnic i com a equip hem de treballar i anar partit a partit per intentar arribar el més amunt possible”.
“Com a porter crec que tinc un bon joc aeri i de peus i a l’hora de servir força potència”.
“El Carlos Blanco ha fet un gran any i és un gran porter així que hauré de treballar dur per guanyar-me el lloc”.

Trajectòria
Va començar al futbol base del Gavà, després va passar pel Castelldefels. Al segon any de juvenil va jugar al Prat i va acabar la seva etapa de juvenil al Vista Alegre, equip amb qui va debutar a Primera Catalana. Després va deixar el futbol per feina i va acabar a l’Equipo JA, conjunt on hi va estar tres anys, vivint dos ascensos. La temporada 2012/13 era porter del Mollet a 1a Catalana i aquest any defensava de nou la samarreta de l’Equipo JA a segona.

Adrià Espinosa (24-9-93). Central.
“Estic molt content, ara a veure si aconseguim els objectius. La idea és anar a poc a poc, des de baix i intentant guanyar cada partit per aconseguir guanyar-los tots. “El meu objectiu és superar-me, donar-ho tot per l’equip”.
“Vaig estar parlant amb el Tito l’any passat i pel que m’han dit companys amb els que vaig coincidir al Gavà –el Sergio Navarro i el Guillem Hernández- sé que és una bona persona i un bon entrenador. Vam fer tres entrenaments de prova i el tracte amb ell va ser molt bo”.
“Com a jugador puc oferir treball, sacrifici i humilitat. I com a central bon toc de pilota, contundència i vaig bé per alt”.

Trajectòria
Aquesta última temporada va jugar al CF Begues a 2a Catalana. Va estar el primer any d’amateur al Vilanova jugant a primera. Els anys anteriors havia estat al futbol base del Gavà.

Alberto Gómez (27-12-93). Central.
“Estic molt content per la confiança que han dipositat en mi i confio en que surti un gran any”.
“Vinc del Gavà, de jugar a Tercera. És un altre món però jo vinc a lluitar per guanyar-me un lloc en l’onze”.
“Com a equip l’objectiu és mantenir-nos, anar pas a pas i si es pot aconseguir alguna cosa més doncs fantàstic, ja vindrà el que hagi de venir”.
“He vist a l’equip i són joves però tenen maduresa”.
“No havia perdut el contacte amb el Sergio Navarro i el Guillem Hernández. Són bons companys i amics i també ha influït en la meva decisió de venir al Sants”.
“Vaig venir a entrenar un dia o dos. Ja coneixia el Tito, em va dir que confiava en mi i estic molt content”.
“Com a central tinc bona sortida de pilota i mantinc bé la posició”.

Trajectòria
Ha estat tota la vida al Gavà gairebé. Va entrar al futbol base del club en edat Aleví. Aquesta temporada ha jugat a tercera divisió amb el primer equip sent titular en 24 partits.

Moha Serroukh (9-8-95). Extrem.
“Estic molt content de passar a formar part d’aquesta plantilla. Esperem que tot vagi bé”.
“Aquest any vaig acabar jugant a Nacional amb la Unificació Bellvitge. Serà un canvi molt important perquè canviarà el físic dels rivals i el nivell”.
“Sóc un jugador ràpid, amb qualitat i bon xut”.
“Espero progressar partit a partit i entrenament rere entrenament i si podem pujar de categoria doncs millor però s’ha d’anar a poc a poc”.
“s’ha d’intentar fer-ho el millor possible a Primera Catalana. No se’ns ha de prejutjar pensant que som una plantilla massa jove. Si estem a primera és perquè tenim nivell i tenim dues cames com tothom”.

Trajectòria
Aquesta temporada la va acabar jugant a Nacional amb la Unificació Bellvitge. Havia passar abans pel Sant Andreu, equip amb qui va competir en Divisió d’Honor.

Pau Navas (11-3-95). Extrem.
“Estic molt content de fitxar pel sants i vinc amb molta il·lusió per començar aquesta etapa. És el meu primer any, surto de juvenil i tinc moltes ganes de fer un bon treball aquí amb el Tito i vull posar molt de la meva part. És un club històric de Barcelona i no puc estar més content”.
“Espero tenir un paper important en aquesta plantilla. És molt jove però hi ha molta qualitat i crec que es poden fer grans coses”.
“Pel que sé del Sants sé que és un equip històric i es mereix estar mínim en aquesta categoria. Si comença la temporada i els resultats són favorables es pot mirar d’anar cap a dalt però en principi aquest any és per consolidar-nos a la Primera Catalana i fer-ho el millor possible”.
“El meu objectiu aquesta temporada és madurar com a futbolista i posar tot de la meva part per ser un jugador important i que l’equip aconsegueixi bons resultats”.
“Em considero un jugador de banda ràpid i amb verticalitat. Aquesta verticalitat pot aportar coses a l’equip a l’hora de generar ocasions de gol. Per part meva no faltarà treball”.

Trajectòria
Comença al Santa Eulàlia. Passa quatre anys al Cornellà. En etapa de cadet de segon any torna al Santa Eulàlia per jugar a preferent. El primer any de juvenil continua al Santa Eulàlia i després, passar a la Unificació Bellvitge. Aconsegueixen l’ascens a Nacional i el curs següent fan un gran paper i queden sisens. Aquesta última temporada ha jugat com a juvenil al Jàbac Terrassa.


Alex de la Iglesia (5-7-94). Mitja punta o interior.
“Molt content de la confiança que m’ha donat el Tito després d’un any treballant fort i amb moltes ganes de començar”.
“Crec que és un gran canvi el pas de 4a Catalana a 1a, sobretot, a nivell d’intensitat i qualitat però només em motiva. Simplement es treballar dur cada entreno i veure si podem entrar a l’equip”.
“Puc jugar de mitja punta o d’interior. I puc oferir qualitat, bon tir des de lluny i bona visió de joc”.
“Sempre tens al cap el poder formar part del primer equip perquè has estat amb ells des de la pretemporada, t’ho passes bé als entrenaments amb ells i aquest any he jugat uns quants partits i va ser una gran satisfacció fer-ho”.
“L’objectiu és que tornem a disfrutar d’un gran any, que sigui tan bo com aquest. A nivell personal poder gaudir de l’equip i de la categoria i jugar els més minuts possibles”.

Trajectòria
Va arribar al Sants al primer any de Cadet. Abans havia jugat al futbol base del Collblanc-Sants. Aquesta temporada ha jugat amb l’Amateur B del Sants i ha participat en quatre partits del primer equip. En la jornada 2 va jugar 45 minuts; 79’ davant l’Equipo JA; 6’ contra el Ripollet, i 20’ vs el Sant Joan Atlètic de Montcada.


A més, el Felip Sáez i el David Llauradó, jugadors fins ara juvenils del club, passaran a formar part de la primera plantilla

Comentaris

Entrades populars